(98) 913 687 4610
 ایران، یزد
بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

بهترین رستوران‌های میبد

بهترین رستوران‌های میبد


20 رستوران، باغ، کافه، فست‌فود و سفره‌خانه در میبد


شهر میبد در استان یزد، به دلیل داشتن قلعه‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری خشت‌وگلی، یکی از مقاصد گردشگری در فصل بهار و پاییز است. این شهر از رستوران‌های معروف و فوق‌العاده‌ای برخوردار است که انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را با کیفیت خوب و مناسب سرو می‌کنند. در این مقاله به معرفی ۲۰ مورد از بهترین رستوران‌ها و غذاخوری‌های میبد خواهیم پرداخت.

رستوران شاه‌عباسی میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران‌های میبد- شاه‌عباسی

رستوران شاه‌عباسی میبد

رستوران شاه‌عباسی میبد، از مجموعه كاروانسراهای شاه‌عباسی است كه در دوره صفویه در مسیر جاده ابریشم برای استراحت تجار ساخته شده است. در دوران حاضر، پس از بازسازی، بصورت رستوران و مجموعه گردشگری در آمده است. در كنار رستوران این مجموعه، می‌توان از موزه زیلوی میبد، هنر دارایی‌بافی و شر بافی نیز بازدید كرد. تعدادی فروشگاه صنایع دستی در محوطه وجود دارد که می‌توان سوغات میبد را از آنها تهیه نمود. در منوی رستوران انواع کباب، خورشت، پلو و مخلفاتی چون زیتون، ماست و سالاد به چشم می‌خورد. این رستوران که در بلوار قاضی میرحسین قرار دارد در نزد گردشگران خارجی بسیار پرطرفدار است. از امتیازات این رستوران می‌توان به نزدیکی آن به برج تاریخی نارین قلعه، خانه تاریخی سالار و مسجد جامع که از جاذبه‌های گردشگری میبد هستند، اشاره کرد. در این رستوران سنتی میبد، هم می‌توانید از میز و صندلی برای صرف غذا استفاده کنید هم می‌توانید زیر طاق‌های گنبدی زیبا که برای هر خانوده مجزا است بنشینید و غذا میل کنید. فضای این رستوران سنتی، بسیار دنج و آرامش‌بخش بوده و اکثر اوقات شلوغ است.

بیشتر بدانید: مسجدهای رنگارنگ جهان از مسجد جامع میبد تا وزیرخان پاکستان

رستوران حاج‌ملک میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران‌های میبد- حاج‌ملک

رستوران حاج‌ملک میبد

رستوران حاج‌ملک میبد، یک هتل سه ستاره واقع در خیابان فیروزآباد مجهز به اینترنت، چایخانه، کافی‌شاپ و پارکینگ است. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، یخچال، سشوار، مینی‌بار و حمام هستند. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و محلی با کیفیت نسبتا خوب سرو می‌شود. تمام فضای هتل با زیلوبافی و صنایع دستی میبد آراسته شده است. قدمت ساختمان رستوران حاج‌ملک میبد به دوره قاجاریه برمی‌گردد و معماری این رستوران، خشتی و سنتی می‌باشد. حوض زیبایی در وسط حیاط رستوران واقع شده که به محیط طراوت ویژه‌ای بخشیده است. حاج‌ملک که یکی از بهترین رستوران‌های میبد است محیطی بسیار مناسب برای برگزاری جشن‌های خانوادگی و تولد است. تمام غذاهای این رستوران میبد، به شکلی زیبا و هنرمندانه در ظروف مسی تزیین شده سرو می‌شوند.
آدرس رستوران حاج‌ملک میبد:

رستوران کریاس‌پالاس میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران‌های میبد- کریاس‌پالاس

رستوران کریاس‌پالاس میبد

کریاس پالاس یعنی چه؟ کریاس‌پالاس به معنای "فضای قصرگونه" است و هتل رستوران کریاس‌پالاس میبد یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های اقامتی استان یزد است که روبروی پارک بهاران میبد قرار گرفته است. ظرفیت پذیرایی از 3000 نفر، 75 واحد سوئیت اقامتی، تالارهای پذیرایی بسیار شیک، تالارهای همایش با ظرفیت 750 نفر و سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت 850 نفر از جذابیت‌های این هتل عظیم و مجلل پنج‌ستاره است. در حیاط مرکزی هتل کریاس‌پالاس میبد، یک سن برای اجراهای زنده موسیقی و کافه وجود دارد که چشم‌انداز دلنوازی دارد. این هتل لاکچری، رستوران و کافی شاپ با تنوع غذایی بالا و باکیفیت دارد که برای صرف صبحانه در میبد، ناهار، شام و انواع قرارهای دوستانه مناسب است. اگر به دنبال اقامتی ارزان در میبد هستید، می‌توانید یکی از سوییت‌های این هتل را رزرو نمایید. برای اطلاع از برنامه پخش موسیقی زنده می‌توانید عضو صفحه اینستاگرام هتل رستوران کریاس‌پالاس شوید.
آدرس کریاس‌پالاس میبد:

استخر کریاس پالاس میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران کریاس‌پالاس میبد

استخر کریاس‌پالاس میبد

از برنامه‌های طرح توسعه مجموعه کریاس‌پالاس میبد، می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، مرکز تجاری، شهربازی و آتلیه عکاسی اشاره کرد. همچنین سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه، رستوران سنگی زیرزمینی، سینما روباز، نمایشگاه گل‌وگیاه، فضای ورزشی و بام سبز نیز از دیگر طرح‌های در دست توسعه این مجموعه عظیم هستند.

رستوران مهربد میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران‌های میبد- مهربد

رستوران مهربد میبد

هتل رستوران مهربد فیروزه میبد در میدان آیت‌الله اعرافی قرار گرفته و دارای خدمات رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و اینترنت است. این هتل رستوران که از هتل‌های معروف میبد به شمار می‌رود موقعیت فیزیکی نسبتا مناسبی در میبد دارد و به همین دلیل همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. هتل مهربد با رنگ فیروزه‌ای، از رستوران‌های میبد با منوی انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب است.

رستوران پدرسالار میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران گلخانه‌ای پدرسالار میبد (عکس تزئینی)

رستوران پدرسالار میبد

رستوران‌های گلخانه‌ای معمولاً سازه‌های فولادی دهانه بزرگ هستند که با انواع مختلف گیاهان سبز، گل‌ها و حتی درختان محوطه‌سازی شده‌اند. این نوع رستوران به ویژه برای مناطق با آب‌وهوای شدید مناسب است، به عنوان مثال مناطق سرد زمستانی و مناطق تابستانی گرم، که در آن مشتریان همچنان می‌توانند از شام در محاصره گل‌ها لذت ببرند، زمانی که بیرون در زمستان یخبندان و در تابستان گرم است. پدر سالار یکی از بهترین رستوران‌های میبد دارای محیطی ارام و دلنشین همراه با پخش موسیقی و سینی‌های مخصوص، فوق‌العاده و باکیفیت عالی است. منوی رستوران پدرسالار انواع کباب، پلو و خورش‌های ایرانی را شامل می‌شود.

عمارت خلیلی میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

عمارت خلیلی میبد

عمارت خلیلی میبد

اگر بعد از دیدن لیست رستوران‌های میبد، هنوز هم تصمیم نگرفته‌اید کجا غذا بخورید، عمارت خلیلی را امتحان کنید. مکانی خاص، رویایی که تمام نمادها و گذشته میبد مانند کبوترخانه، کوزه، کلبه‌های خشتی، پله‌های قاجاری و ... را با هم در اینجا می‌بینید.

رستوران آب و آتش میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران‌های میبد- آب و آتش

رستوران آب و آتش میبد

باغ تالار آب و آتش میبد که بزرگ‌ترین باغ رستوران در استان یزد است در خط سنتو صد متر بالاتر از ورودی دانشگاه آزاد میبد واقع شده است. غذاهای این رستوران شامل فست‌فود و غذاهای سنتی ایرانی است و فضای زیبای این رستوران متشکل از آلاچیق‌های متعدد در میان فضای سبز است. این باغ رستوران برای صرف صبحانه در میبد مکانی بسیار دل‌انگیز است. در این باغ رستوران میبد، سرویس چای، صدای آب، انواع پرندگان، آتش و موسیقی را با هم خواهید داشت.

رستوران گلشن میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران‌های میبد- گلشن

رستوران گلشن میبد

هتل رستوران گلشن در محله مهرجرد، روبروی امامزاده خدیجه خاتون میبد میبد قرار دارد و خانه‌ای سنتی به جای مانده از دوره قاجار می‌باشد. حیاط، ایوان، بادگیر، تخت‌های چوبی، حوض آب، کوزه‌های سفالی و طاقچه‌های این هتل رستوران، شما را به دوران قاجار می‌برد. اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بالا را امتحان کنید، باید بدانید که درهای رستوران گلشن میبد به روی شما باز است.

باغ رستوران امیران میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

باغ رستوران امیران میبد

باغ رستوران امیران میبد

اگر روستای زیبای حسن‌آباد میبد را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اید، حتما برای صرف غذا، به باغ رستوران امیران بروید. این باغ رستوران مجموعه‌ای زیبا، دنج و دلنشین با آلاچیق‌های سنتی و جذاب است که انواع فست‌فود، غذاهای سنتی ایرانی، سوخاری، جوجه‌کباب و نوشیدنی‌های سرد و گرم در منوی آن مشاهده می‌شود. باغ رستوران امیران دارای خدمات سینی‌های خوش‌طعم و رنگ، کافی‌شاپ، پخش موسیقی و پیک بیرون‌بر است. حسن‌آباد که از جاهای دیدنی میبد است دارای جاذبه‌هایی مانند آسیاب آبی، آتشکده، قلعه و کاروانسرای مزرعه کچلگ، حمام قدیمی و باغ‌های زیبای پسته است.

کافه‌های معروف میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

کافه‌های میبد

کافه‌های میبد

کافه‌های میبد، مانند کافه‌های شهرهای دیگر با منوهای غذایی و نوشیدنی خاص و متفاوت می‌توانند به عنوان یک پاتوق همیشگی در نظر گرفته شوند. کافه هفتاد میبد، کافه کالر میبد، کافه قلیون میبد، قهوه دنج، کافه مافیا، کافه خاطره، کافه سلاطین، کافه هنر و کافه کتاب حسابی از دسته کافه‌های میبد هستند. کافه‌های میبد، انواع نوشیدنی‌های گرم شامل قهوه، لته، هاتچاکلت، قهوه ترک، کافیمیکس و اسپرسو را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. کافه مافیا و کافه خاطره میبد در منطقه شورک میبد واقع شده‌اند. کافه باغ ستاره بیست میبد در خیابان امام، در نزدیکی اردکان واقع شده است.
آدرس کافه هفتاد میبد: بلوار امام، نزدیک فروشگاه کتاب حسابی، کافه هفتاد میبد
آدرس کافه هنر میبد: پارک فلسطین، داخل کوچه بانک ملی مرکزی، کافه هنر میبد

تالارهای میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

تالارهای میبد

تالارهای میبد

تالار الماس، تالار قصر، تالار ونوس، تالار غدیر و تالار نرگس از دسته تالارهای میبد هستند. خدمات تالارهای میبد، شامل ارائه سفره عقد، ارائه منوهای مختلف غذا، تزئینات داخلی تالار، فیلم‌برداری و عکاسی، پخش موزیک و نورپردازی و تدارک شیرینی و کیک است. تالار ونوس و تالار قصر، در جاده بدرآباد میبد واقع شده‌اند و تالار الماس میبد در شورک، بلوار مدرس نزدیک کافه مافیا قرار دارد.

فست‌فود میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

فست‌فود میبد

فست‌فود میبد

فست‌فود فرنوویچ، مسترویچ، پیتزا سبز، فست‌فود شایان، شب‌های لبنان، پیتزا لحظه‌ها، پیتزا جم و فست‌فود لبخند از جمله فست‌فودهای معروف میبد هستند. خدمات فست‌فود میبد شامل انواع ساندویچ، انواع پیتزا، سوخاری، پیتزا ارگانیک، غذاهای فرنگی و سالاد است. فست‌فود مسترویچ تقریبا در تقاطع خیابان سعیدی و خیابان امام واقع شده و صرف غذا در محل و غذای بیرون‌بر از خدمات آن است. فست‌فود شایان بالاتر از پارک فلسطین، در خیابان هفتم تیر واقع شده است و علاوه بر صرف غذا در محل و غذای بیرون‌بر، تحویل غذا در درب منزل هم جزو خدمات آن است. همچنین رستوران ایتالیایی درباری میبد که در بلوار بسیج، روبروی مخابرات میبد واقع شده است اولین رستوران ایتالیایی در میبد است که انواع پیتزاهای ایتالیایی را سرو می‌کند.

صبحانه در میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

صبحانه در میبد

صبحانه در میبد

صبحانه‌سرای نیمروز، صبحانه‌سرای وطن، صبحانه‌سرای شقایق، رستوران عمه رباب، باغ تالار آب و آتش و هتل رستوران کریاس پالاس میبد از جمله جاهای مناسب برای صرف صبحانه در میبد هستند. خدمات صبحانه شامل املت، آش شولی، آش آبادان، آش اوماچ، پنیر محلی و ماست محلی است.

ساندویچ منصور میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

فست‌فودهای میبد- ساندویچ منصور

ساندویچ منصور میبد

فلافل و انواع ساندویچ با کیفیت مناسب را می‌توانید از ساندویچ منصور میبد تهیه کنید. این ساندویچی در فلکه نماز میبد واقع شده است. رعایت بهداشت توسط پرسنل، سفارش آنلاین و کیفیت بسیار خوب محصولات، از ویژگی‌های بارز ساندویچ منصور میبد است.

رستوران بادگیران میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران بادگیران میبد

رستوران بادگیران میبد

در منوی رستوران بادگیران میبد انواع کباب برگ و کوبیده، جوجه زعفرانی و فلفلی دیده می‌شود. مکانی مناسب برای صرف شام در میبد که دارای خدمات صرف غذا در محل و غذای بیرون‌بر است. رستوران بادگیران تقریبا در مرکز شهر واقع شده و به مراکز گردشگری میبد مانند موزه زیلو و نارین قلعه نزدیک است.
آدرس رستوران بادگیران: خیابان امام خمینی میبد

رستوران ته‌دیگ میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران‌های میبد- ته‌دیگ

رستوران ته‌دیگ میبد

این آشپزخانه انواع خورش، کباب و غذاهای محلی را پخت می‌نماید و شامل خدمات غذای بیرون‌بر است.

غذای بیرون‌بر میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

غذای بیرون‌بر میبد

غذای بیرون‌بر میبد

شهر میبد دارای تعداد زیادی آشپزخانه عمومی است که غذای بیرون‌بر با کیفیت و قیمت مناسب تهیه می‌کنند. غذای بیرون‌بر تاج‌محل میبد، غذای بیرون‌بر نارنج، رستوران زیتون، آشپزخانه نگار و رستوران ته‌دیگ از جمله آشپزخانه‌های غذای بیرون‌بر میبد هستند که انواع خورش‌ها در منوی آنها دیده می‌شود.

آش فروشی‌های میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

آش فروشی‌های میبد

آش فروشی‌های میبد

آش آبادانی نارین واقع در محله رشیدالدین میبد، انواع آش آبادان، آش رشته، آش شولی، حلیم و عدسی را با کیفیبت مناسب ارائه می‌کند.

سفره‌خانه خان سالار میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

سفره‌خانه‌های میبد- سفره‌خانه خان سالار

سفره‌خانه خان سالار میبد

سفره‌خانه خوان سالار از جمله سفره‌خانه‌های بسیار محبوب در شهر میبد می‌باشد که شامل خدمات فست‌فود، کافی‌شاپ و موسیقی شاد می‌باشد.

رستوران شاهنشین میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران شاهنشین میبد

رستوران شاه‌نشین میبد

هتل رستوران شاه‌نشین میبد یکی از رستوران‌های سنتی میبد است که در میدان شهرداری، بلوار قاضی میرحسین، نرسیده به رستوران شاه‌عباسی واقع شده‌است. هتل رستوران شاهنشین میبد دارای خدمات رستوران، اقامتگاه، کترینگ و فست‌فود است.

رستوران بهجت میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

هتل رستوران بهجت میبد (منبع عکس golab_food)

رستوران بهجت میبد

هتل سه ستاره بهجت در ابتدای بلوار بسیج، جنب پل زیر گذر میبد احداث شده است. از مزایای این هتل می‌توان دسترسی آسان به آثار تاریخی میبد از جمله نارین قلعه میبد و شاه‌عباسی اشاره کرد. همچنین هتل بهجت با ارائه امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، روم سرویس، سالن پذیرایی با ظرفیت 200 نفر، آژانس 24 ساعته آماده میهمان‌نوازی و پذیرایی از مسافران و گردشگران می‌باشد.

رستوران شایان میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران شایان میبد

رستوران شایان میبد

رستوران شایان میبد با ظاهری شیک و تمیز شامل خدمات صرف غذا در محل، غذای بیرون‌بر و تحویل در محل است. این رستوران با منوی غذای ایرانی در خیابان هفت تیر میبد واقع شده است.

باغ رستوران‌های میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

باغ رستوران‌های میبد (عکس تزئینی)

باغ رستوران‌های میبد

باغ رستوران آب و آتش، باغ رستوران امیران و باغ فرحزاد میبد، هرکدام دارای فضایی دنج و دلنشین هستند.

رستوران عمارت مادری میبد | بهترین باغ، کافه، فست‌فود، سفره‌خانه و رستوران‌های میبد

رستوران‌های میبد- عمارت مادری

رستوران عمارت مادری میبد

رستوران عمارت مادری در خیابان ولیعصر شهر میبد واقع شده است. خانه‌ای قدیمی که تبدیل به رستوران شده است. حیاط با پارچه مسقف شده و میز و تخت‌ها در اطراف حوض وسط حیاط چیده شده‌اند. در ایوان و اتاق‌ها نیز تخت و میز چیده‌اند. فضا بسیار آرامش‌بخش، دلنشین و زیباست. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، سوپ و سالاد است. سرو غذا به صورت سنتی در سینی‌های زیبا همراه با تزئینات چشم‌نواز یکی از جذابیت‌های این رستوران می‌باشد.

پرسش‌های متداول


در میبد کجا غذا بخوریم؟

انواع رستوران‌های سنتی، مدرن، آشپزخانه‌ها، ساندویچی‌ها و سفره‌خانه‌ها در میبد وجود دارد که بسته به بودجه و سلیقه‌تان، می‌توانید انتخاب کنید.


رستوران‌های خوب میبد کدامند؟

رستوران پدر سالار، باغ تالار آب و آتش، هتل رستوران کریاس‌پالاس، هتل رستوران حاج‌ملک و رستوران شاه‌عباسی، از رستوران‌های خوب میبد هستند.


هتل‌های معروف و پرطرفدار میبد کدامند؟

هتل مهربد، هتل کریاس‌پالاس، هتل رستوران گلشن و هتل بحجت، از هتل‌های معروف میبد هستند.


هتل کریاس‌پالاس میبد چه خدماتی دارد؟

تالار، رستوران، کافی‌شاپ، اقامتگاه و استخر.

متن دیدگاه

کامنت کاربر

حسین

غذای محلی میبد رو کدوم رستوران داره

کامنت کاربر

المیرا

کدوم رستوران میبد بهتره؟

ماه رمضان در کشورهای مختلف

رمضان در کشورهای مختلف

سفره افطار، تزیین خیابان ها
جشنواره رمضان

جشنواره رمضان

هالووین در کشورهای مختلف

هالووین در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال هالووینی
جشنواره هالووین

فستیوال هالووین

زمستان در کشورهای مختلف

زمستان در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال برفی
جشنواره برفی

فستیوال زمستانی

روز ولنتاین در کشورهای مختلف

ولنتاین در کشورهای مختلف

معرفی 23 فستیوال ولنتاینی
شب یلدا در کشورهای مختلف

یلدا در کشورهای مختلف

آشنایی با 21 فستیوال یلدایی
جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان

جاهای دیدنی چابهار

جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان
سوغات خوراکی و صنایع دستی چابهار

سوغات چابهار

از چابهار چه بخریم؟
سوغات خوراکی و صنایع دستی اصفهان

سوغات اصفهان

از اصفهان چه بخریم؟